Európsky marketing
Čihovská Viera, Čihovský Martin
Vydavateľstvo: Sprint dva, 2011
Cena tovaru
|
Informácie Zaradenie tovaru
Dátum zaradenia: 31.05.2022 Doba doručenia
Zásielka: do 10 dní Hodnotenie tovaru
|
Európsky marketing (Popis)
pevná laminovaná väzba, 204 strán, veľmi dobrý stav, slovenský jazyk
*v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí.
Európsky marketing spája prístup globálneho a interkultúrneho marketingu a veľmi úzko súvisí s princípmi štandardizácie a diferenciácie marketingového programu. Euromarketing tak znamená prispôsobovanie stratégií a prvkov marketingového programu, t.j. produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky, podmienkam jednotného európskeho trhu. Charakter európskeho marketingu sa vyznačuje na jednej strane vysokou úrovňou štandardizácie jej špecifických prvkov, na druhej strane však existujú elementy, ktoré sú značne diferencované podľa jednotlivých krajín a regiónov európskeho trhu. Ide predovšetkým o ekonomické, sociálne, prírodné, kultúrne a demografické faktory, ktoré sú rozdielne podľa jednotlivých krajín EÚ. Tieto faktory v protiklade s integračnými procesmi EÚ posilňujú regionálne zvláštnosti jednotlivých krajín. Všetky tieto aspekty je potrebné pre úspešný vstup na európsky trh rešpektovať a zmeny a pohyby neustále monitorovať.