Úvodná stránka

KOŠICKÝ ANTIKVARIÁT

0 položiek   0.00 €
Nákupný košíkKošík
Info panel
Chcete dostávať novinky do Vašej emailovej schránky? Napíšte názov emailu.
Ak ste na našich stránkach nenašli knihu ktorú hľadáte, napíšte nám.
SSL zabezpečenie
Web stránka je zabezpečená SSL certifikátom pre bezpečný nákup.
antikvart.sk » Ekonomika, Právo, Manažment » Európsky marketing
Európsky marketing

Európsky marketing

Čihovská Viera, Čihovský Martin

Vydavateľstvo: Sprint dva, 2011

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho európskeho trhu, ktorý prináša príležitosti, ale aj riziká pre podnikateľské subjekty, ktoré sa chcú presadiť*

Cena tovaru

Cena: 4.00 €

Tento tovar si môžete zakúpiť v našej predajni na ulici Bočná 2 v Košiciach

Zobraziť na mape

Fotografia predajne

Informácie

Zaradenie tovaru

 Dátum zaradenia: 31.05.2022

Doba doručenia

 Zásielka: do 10 dní

Hodnotenie tovaru

star
  Veľmi dobrý stav

Európsky marketing (Popis)

pevná laminovaná väzba, 204 strán, veľmi dobrý stav, slovenský jazyk

 

*v tomto silnom konkurenčnom, globálnom prostredí.

Európsky marketing spája prístup globálneho a interkultúrneho marketingu a veľmi úzko súvisí s princípmi štandardizácie a diferenciácie marketingového programu. Euromarketing tak znamená prispôsobovanie stratégií a prvkov marketingového programu, t.j. produktovej, cenovej, distribučnej a komunikačnej politiky, podmienkam jednotného európskeho trhu. Charakter európskeho marketingu sa vyznačuje na jednej strane vysokou úrovňou štandardizácie jej špecifických prvkov, na druhej strane však existujú elementy, ktoré sú značne diferencované podľa jednotlivých krajín a regiónov európskeho trhu. Ide predovšetkým o ekonomické, sociálne, prírodné, kultúrne a demografické faktory, ktoré sú rozdielne podľa jednotlivých krajín EÚ. Tieto faktory v protiklade s integračnými procesmi EÚ posilňujú regionálne zvláštnosti jednotlivých krajín. Všetky tieto aspekty je potrebné pre úspešný vstup na európsky trh rešpektovať a zmeny a pohyby neustále monitorovať.

Ekonomika, Právo, Manažment - ďalší tovar tejto kategórie

Online public relations

Online public relations

Phillips David

  Cena: 4.00 €

Síla MLM

Síla MLM

Valentine James Lee

  Cena: 7.00 €

Nové pravidlá marketingu a PR

Nové pravidlá marketingu a PR

Scott David Meerman

  Cena: 9.00 €

Zmluva o Európskej únii

Zmluva o Európskej únii

Kolektív autorov

  Cena: 5.00 €

Dvakrát měř, než rozhodneš!

Dvakrát měř, než rozhodneš!

Mauboussin J. Michael

  Cena: 7.00 €

Ekonomika 2 pre stredné školy, obchodné akadémie, rekvalifikačné kurzy, podnikateľov

Ekonomika 2 pre stredné školy, obchodné akadémie, rekvalifikačné kurzy, podnikateľov

Kravárik Kamil., Mravcová Zlatica, Tarábek Pavol

  Cena: 0.50 €

Účtovníctvo (Učebnica)

Účtovníctvo (Učebnica)

Suhányiová Alžbeta, Mokrišová Martina, Korečko Jaroslav

  Cena: 5.00 €

Marketingová komunikace

Marketingová komunikace

Foret Miroslav

  Cena: 7.00 €